Nuo lapkričio 1-osios įsigaliojus draudimui reklamuoti nuolaidas alkoholiui, Svėdasų seniūnijos verslininkas Aleksas Aleksiūnas sako, kad dar anksti daryti išvadas, ar tai sumažino alkoholio vartojimą.
„Reklamos draudimo šalininkai reklamą įvardija kaip svarbiausią alkoholio vartojimą skatinantį veiksnį. Praėjo gana mažai laiko nuo draudimo pradžios, tad daryti kokias nors toli siekiančias išvadas dar matyt ankstoka. Per tą laikotarpį, kai prasidėjo draudimas reklamuoti alkoholio akcijas, jokio poveikio alkoholio prekybai nepadarė. Matyt, kad tinkamai vertinti poveikį reikia, kad praeitų daugiau laiko. Žinoma, įvairios akcijos skatina vartojimą, bet nepamirškime, kad tai gali įtakoti ir produkto pasirinkimą. Svarbiausia vartojant turėtų būti motyvacija – ar tai bendravimo priemonė, ar kitokie tikslai…“, – pastebėjo kaimuose parduotuves turintis A.Aleksiūnas.