
Kaip skelbia sinoptikai, šiandien popiet numatomas pavojingas meteorologinis reiškinys – lijundra ir plikledis. Šiuos pavojingus reiškinius indikuoja ir AB „Kelių priežiūra“ pasitelkiamos sprendimų paramos sistemos.
Kelininkai praneša, kad jų mechanizmai nenutrūkstamai tęsia darbus – valstybinės reikšmės keliuose vykdomas sniego ir ledo šalinimas, barstymas arba tirpalo purškimas dar prieš prognozuojamą slidumo susidarymą. 1-ojo kelių priežiūros lygio keliuose sniegas ir ledas šalinamas dubliuojant du mechanizmus – po vieną eismo juostoje. Visuose valstybinės reikšmės keliuose, nepaisant kelių priežiūros lygio, organizuojami darbai, siekiant atliepti tiek kelių priežiūros normatyvų reikalavimus, tiek ir visuomenės lūkesčius.
Be to, gyventojai kviečiami stebėti „Kelių priežiūros“ mechanizmų darbą žiemos darbų žemėlapyje. Jame realiu laiku galima matyti „Kelių priežiūros“ atliktą darbą, pastarųjų ir būsimų 8 valandų maršrutus. Šis įrankis skirtas padėti vairuotojams ir gyventojams suprasti kelių priežiūros darbų apimtis, panaudotus resursus, valant ir/ar barstant nuvažiuotą atstumą, taip pat leidžia susiplanuoti dar saugesnes keliones. Žiemos darbų žemėlapį galima rasti čia: ziema.keliuprieziura.lt
Nepaisant dedamų pastangų ir sutelktų „Kelių priežiūros“ pajėgumų, vairuotojams rekomenduojama išlikti itin budriems, stebėti eismo sąlygas, kitus eismo dalyvius, sekti kelio ženklus, paisyti kelių eismo taisyklių, visada rinktis saugų greitį. Net ir naudojant specialius dirbtiniu intelektu grindžiamus kelių oro sąlygų prognozės modelius, neįmanoma 100 proc. užtikrinti, kad kai kuriuose kelių ruožuose nesusidarys slidi danga. Visos priemonės yra taikomos tam, kad tikimybė susidaryti slidžiai dangai būtų sumažinta iki minimumo.
Primenama, kad apie sudėtingas eismo sąlygas, kliūtis ar kitus pavojus valstybinės reikšmės keliuose galima pranešti: tel. 1871 (trumpojo tel. nr. kaina Telia, Tele2 tinkluose – 0,12 Eur/min., Bitė – 0,15 Eur/min.) arba +370 5 232 9600 (kaina pagal mob. operatoriaus planą), nemokamai užpildant pranešimo formą www.keliuprieziura.lt arba pažymint navigacinėje programėlėje „Waze“.
„Kelių priežiūra“ primena, kad bendrovė atsakinga tik už valstybinės reikšmės kelių, bei šių kelių tąsą gyvenvietėse, priežiūrą. Už gatvių priežiūrą gyvenamosiose vietovėse atsakingos vietos savivaldybės.
Įmonė „Ecoservice”, blogai prižiūri takelius Anykščiuose, lyginant su komunalinių ūkiu. Jų tikslas maksimalus pelnas su kuo mažesnėmis sąnaudomis, dėl to sumažino valymo pajėgumus iki minimumo. Traktoriukai gadina šaligatvius, nes šaligatviai nepritaikyti važinėti traktoriukams, takelių danga išsigaubia, sudarkomos šalia šaligatvio esančios pieveles. Traktoriukų pliusas, kad jie nuvalo greičiau, bet kokybė nuvalymo labai prasta. Anksčiau komunalinio sniego valytojai nuvalydavo šaligatvius daug kokybiškiau ir dirbdavo kada oras to reikalaudavo. Iš investicinės pusės žiūrint, galbūt sniego valytojai kainuoja daugiau, tačiau sniego valytojų atlygis dažnu atveju išleidžiamas Anykščių rajone, todėl kuria pridėtinę vertę Anykščiams, o ne įmonės akcininkams iš kitų miestų. Kita vertus, kiekvieną vakarą anykštėnai turi galimybę slidinėti takeliais, šaligatviais, nebėra poreikio atidarinėti slidinėjimo centrą…
prispili žvyrioka su drusku i aidamus barstai sau priekin vienu runku. Ibedos keip nebūta
Gerai, kad prižiūri kelius. Nežinau kokios tarnybos rūpinasi šaligatviais, bet galėtų dirbti normaliai. Rytais einu į darbą Ramybės gatve, tiksliau šaligatviu, kuris niekada nebūna nuvalytas ar pabarstytas. Nenoriu kasmet susilaužyti rankas ar kojas. Tegu lūžta tie, kur savo darbo visai nedirba…
Artistai,pasakas seka avyms.
Porą kartų kelininkai geraja prasme šią žiemą nustebino. Iki šiol stebindavo tik blogaja.
JUOKINA