
Kai kalbame apie SEO ir gerą tinklapio optimizaciją paieškos sistemoms, neatsiribosime ir nuo kalbos apie turinį. Kokybiškas turinys yra vienas iš kertinių elementų (o gal net ir pats svarbiausias) kuriant puslapio optimizavimo strategiją bei gerinant puslapio reitingą Google paieškose. Pradėkime nuo pradžių ir pasižiūrėkime į tai, kaip ir kodėl internetinėje svetainėje yra svarbus kokybiškas turinys.
Kaip atskirti kokybišką turinį?
Kalbėdami apie kokybišką turinį turime omenyje tokią tekstinę medžiagą, kuri gerai vertinama ir gerai reitinguojasi paieškos sistemose, tokiose kaip Google. Nors kiekvienas turinio vienetas (blog‘o įrašas, landing puslapis, vaizdo įrašas ar kita) gali būti SEO turinys, tačiau ne visas turinys yra SEO turinys. Vėl gi, paradoksalu, kad nors tai gali būti bet kas, tačiau išgirdus terminą „turinys“, beveik be išimčių, kalbama apie tekstą.
Jeigu kokybiškas turinys yra SEO prasme, tuomet jis turi turėti atitinkamą struktūrą, jame turi būti panaudoti tinkami raktažodžiai ir jis turi turėti informatyvų turinį, kad tema būtų išnagrinėjama, atsakoma į klausimą ir skaitytojas domėtųsi informacija, esančia tekste. Nors Google, tikėtina, kad nesugeba įvertinti to, kaip gerai stilistiškai prašytas tekstas (nevertina subjektyviai), sistema gali objektyviai vertinti tekstą pagal tai, kaip į jį reaguoja skaitytojai.
Kokį vaidmenį vaidina kokybiškas turinys?
Yra lubos, kurios apriboja, kiek daug lankytojų galite organiškai pritraukti į svarbiausius savo puslapius (angl. money pages). Tikėtina, kad į svarbiausius puslapius, organiškos paieškos būdu, ateina tik 2-25% viso jūsų puslapio lankytojų srauto. Bent jau taip turėtų būti, jeigu reguliariai pildote savo puslapyje esantį tinklaraštį (blog) aktualiais straipsniais. Būtent jie gali pritraukti labai didelę dalį iš bendro lankytojų srauto ir taip nepaliekate neišnaudotų galimybių, kadangi galite panaudoti dar daugiau raktažodžių ir pritraukti dar daugiau įvairių auditorijų.
Taigi, kokybiškas turinys pritraukia naujų lankytojų iš paieškos sistemų.
Kaip sukurti kokybišką turinį?
Kada kalbame apie kūrybą, niekada negalima kažko apibrėžti griežtomis taisyklėmis ar įstatyti į griežtus rėmus. Taip pat, kaip ir 5+4=9, taip pat ir 3+6=9, todėl gali būti daugybė skirtingų žodžių, minčių ir sakinių, kurie atsako į tą patį klausimą bei nurodo tą patį dalyką.
Tačiau kuomet siekiamybė yra SEO optimizuotas turinys, kūryba gali būti laisva, tačiau turi išlikti metodiška ir tinkama ne tik skaitytojui, bet ir paieškos sistemos algoritmui. Galima pasidalinti svarbiausių punktų sąrašu, kuris apibrėžia dalykus, reikalingiausius kokybiškam SEO turiniui:
1. Raskite naudingą arba aktualią temą
2. Supraskite, kodėl ir kokiais raktažodžiais žmonės to ieško
3. Atlikite susijusių raktažodžių analizę
4. Pradėkite rašyti straipsnį į jį inkorporuodami raktažodžius
5. Redaguodami tekstą įdėkite į jį vaizdinės medžiagos bei optimizuokite ją SEO
6. Nepamirškite adaptuoti pavadinimo ir aprašymų
Užsak.Nr. 921