Artėjant Seimo rinkimams po buvusio lyderio korupcijos skandalo bandantis atsitiesti Liberalų sąjūdis pakeitė reklamos agentūrą. Iki šiol bendradarbiavę su reklamos agentūra „Media House“, liberalai priešrinkiminę komunikaciją koordinuos su pernai Lietuvoje pradėjusia veikti žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo bendrove „BPN Lietuva“.Partijos atsakingasis sekretorius Renaldas Vaisbrodas BNS sakė, kad toks sprendimas priimtas jam jau dirbant Liberalų sąjūdyje.
„Reklamos agentūrą pakeitėme, siekdami didesnės kompetencijos skaitmeninėje erdvėje. Tai aš manau, kad „BPN Lietuva“ mūsų tuos lūkesčius atitinka“, – teigė R.Vaisbrodas, kuris nuo birželio pabaigos taip pat vadovauja liberalų rinkimų štabui.Jam einant pareigas taip pat buvo patvirtintas partijos rinkimų biudžetas, siekiantis 400 tūkst. eurų.Tačiau buvęs Liberalų sąjūdžio narys europarlamentaras Antanas Guoga teigia, kad šis biudžetas yra kuklus, lyginant su ankstesniais partijos planais investuoti į Seimo rinkimus.„Man atrodo, kad didesnis turėtų būti biudžetas. Juk bankai tam ir pinigus skolina. Tikrai kažkaip tokiems dideliems, svarbiems rinkimams – kuklus biudžetas“, – kalbėjo A.Guoga.