Vyrai dažniau pakliūna į didesnius ir skaudesnius autoįvykius nei moterys. Net 80 proc. į rimtesnį autoįvykį, kai vairuotojas atsiduria griovyje ar supjaustomos kelios padangos, papuolę vairuotojai – vyrai, rodo techninės pagalbos kelyje naudojimosi statistika.
Vyrai dažniau pakliūna į didesnius ir skaudesnius autoįvykius nei
moterys. Net 80 proc. į rimtesnį autoįvykį, kai vairuotojas atsiduria
griovyje ar supjaustomos kelios padangos, papuolę vairuotojai – vyrai,
rodo techninės pagalbos kelyje naudojimosi statistika.
Didžiausios šalyje draudimo bendrovės "Lietuvos draudimas" duomenys
liudija, kad dažniausiai pagalbos kelyje prašo vyrai. Vyrai dvigubai
dažniau nei moterys prašo pagalbos nutempiant automobilį iš įvykio
vietos, taip pat pasinaudoja pakaitinio automobilio suteikimo
paslaugomis.
Moterys dažniausiai kviečiasi techninę pagalbą,
jei reikia pakeisti atsarginį ratą, užlopyti padangą, atvežti kuro ar
kitais smulkiais atvejais. Techninės pagalbos kelyje paslauga teikiama
kasko ir pilnu automobilio draudimu apsidraudusiems "Lietuvos draudimo"
klientams. Tokiu draudimu vyrai naudojasi du kartus daugiau negu
moterys.
Moterys techninės pagalbos prašo dažniausiai darbo
dienų pirmoje pusėje. Vyrai paslauga naudojasi intensyviau
savaitgaliais, tačiau jei iškvietimas būna darbo dieną, tuomet – piko
valandomis arba vėlai vakare. Moterys techninę pagalbą kviečia
dažniausiai didmiesčiuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje. Tik 22 proc.
moterų pagalbos prašymų užfiksuojama regioniniuose keliuose. Tuo metu
vyrai dvigubai dažniau pagalbos prašo regioniniuose keliuose – net 45
proc. visų iškvietimų.
"Iš bendros statistikos, iškvietimo
laiko ir vietos matyti, kad vyrai yra linkę smulkius gedimus pašalinti
patys, o technine pagalba naudojasi kaip galutine priemone. Moterys
išnaudoja techninę pagalbą kelyje būtent taip, kaip buvo planuota
kuriant šią paslaugą – visuomet, kai tik prireikia, nepriklausomai nuo
gedimo dydžio", – sakė "Lietuvos draudimo" Kompleksinių žalų
direktorius Gytis Matiukas. Pasak jo, vasarą apskritai visi klientai
techninės pagalbos dažniausiai šaukiasi dėl kelyje sprogusių padangų ir
prašo nutempti sugedusį automobilį. Anot eksperto, dėl šių įvykių gali
būti kalti ne tik netvarkingi keliai, bet ir bandymas sutaupyti padangų
kokybės sąskaita.
Pasak G. Matiuko, automobilių nutempimo
paslauga yra pati populiariausia iš visų teikiamų techninės pagalbos
paslaugų. Kol kas nedaugelis klientų pasinaudoja pakaitinio automobilio
paslauga, kuri teikiama kartu su transportavimu. "Mūsų pagrindinė
mintis kuriant šias paslaugas buvo – užtikrinti klientui nesustojamą
judėjimą pirmyn, nepaisant jokių kliūčių", – sakė "Lietuvos draudimo"
atstovas. Pakaitinis automobilis kasko klientams yra suteikiamas 7
dienoms, o klientai, turintys ne tik kasko, bet ir Civilinės
atsakomybės draudimą, automobiliu gali naudotis net iki 14 dienų.
Pasak "Lietuvos draudimo" atstovės ryšiams su visuomene, per šių metų
pirmąjį ketvirtį nemokamos techninės pagalbos kelyje paslaugomis
"Lietuvos draudimo" klientai pasinaudojo 55 proc. daugiau nei 2008
metais tuo pačiu metu. Visokeriopa pagalba kelyje teikiama
vairuotojams, turintiems "Lietuvos draudimo" kasko ar pilno automobilio
draudimo polisus.
"Lietuvos draudimas" priklauso vienai
didžiausių draudimo grupių RSA, teikiančiai draudimo paslaugas 130
šalių ir aptarnaujančiai apie 20 mln. klientų visame pasaulyje.
892497 457329I got what you intend, saved to fav, very nice web site . 323925