Per trejus metus Lietuvos penkiolikmečių gamtos mokslų, matematikos ir skaitymo pasiekimai suprastėjo, rodo tarptautinio penkiolikmečių tyrimo (PISA) 2009 metų mokinių pasiekimų tyrimų rezultatai. Antradienį tyrimo rezultatus pristatęs švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius pripažino, kad rezultatai nėra geri – trūksta pažangos.
Per trejus metus Lietuvos penkiolikmečių gamtos mokslų, matematikos ir skaitymo pasiekimai suprastėjo, rodo tarptautinio penkiolikmečių tyrimo (PISA) 2009 metų mokinių pasiekimų tyrimų rezultatai. Antradienį tyrimo rezultatus pristatęs švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius pripažino, kad rezultatai nėra geri – trūksta pažangos.
Lietuvos penkiolikmečių gamtos mokslų, matematikos ir skaitymo rezultatai buvo prastesni už tyrime dalyvavusių 65 šalių vidurkį. Pagal skaitymo gebėjimus Lietuva iš 65 šalių užėmė 40 vietą. Estija buvo 13-a, Latvija – 30-a, Rusija – 43-a.
Pagal gamtamokslinio raštingumo rezultatus Lietuva užėmė 33-ią vietą. Latvija buvo 31-a, Estija – 9-a. Pagal matematinį raštingumą Lietuva užima 37-ą vietą. Kaimynai mus aplenkė ir šiose srityse – Estija yra 17-a, Latvija – 36-a, Rusija -38-a.
Geriausius rezultatus visose srityse demonstravo Šanchajaus (Kinija) moksleiviai.