Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per šiemet fiksuoja nemenką šuolį – 25 proc. (iki 60 mlrd. JAV dolerių) – vertingiausių pasaulio valstybių prekės ženklų šimtuke Lietuva pakilo 6 pozicijomis aukštyn į 67-ą vietą ir lenkia kitas Baltijos šalis, praneša „Verslo žinios“.
Vertingiausių valstybių prekės ženklų reitingą sudarančios tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Brand Finance“ komunikacijos vadybininkė Sehra Sanvar vardija keletą Lietuvos šalies prekės ženklo vertės kilimo priežasčių: aktyvesnė agentūros „Investuok Lietuvoje“ veikla, skirta į eksportą orientuotiems investuotojams, siekiantiems perkelti ar plėsti savo verslą Lietuvoje. Prie to prisidėjo ir bandymai stiprinti šalies kaip technologijų traukos centro įvaizdį.
Prie šalies žinomumo per šiuos metus, o kartu ir išaugusios vertės prisidėjo ir aukšto rango asmenų vizitai į Lietuvą su popiežiumi Pranciškumi priešakyje.
Tyrėjų nepastebėta neliko ir akį traukianti sostinės kampanija „Vilnius – Europos G taškas“, su kuria „Go Vilnius“ siekė didinti Vilniaus žinomumą atvykstamojo turizmo rinkose ir patraukti tūkstantmečio kartos dėmesį.