Nuo spalio Migracijos departamentas keičia žmonių aptarnavimo tvarką teritoriniuose padaliniuose – norintieji gauti naują pasą ar tapatybės kortelę vizitus turės iš anksto rezervuoti internetu arba telefonu.
Kaip nurodoma trečiadienį išplatintame pranešime, gyva eile asmenys bus aptarnaujami tik tam tikrais išimtinais atvejais.
Tokių permainų departamentas teigia besiimantis, siekiant gerinti klientų aptarnavimą, efektyviau prognozuoti jų srautus ir tinkamai paskirstyti pajėgumus jiems aptarnauti.
Šių metų liepą asmenų aptarnavimas gyva eile su tam tikromis išimtimis buvo sustabdytas tik Vilniaus skyriuje ir tai, anot įstaigos, visiškai pasiteisino, todėl nuspręsta tokį modelį taikyti visoje šalyje.
„Sprendimas atsisakyti asmenų aptarnavimo gyva eile Vilniaus skyriuje, kuris iki tol turėdavo atlaikyti milžiniškus klientų antplūdžius, buvo teisingas. Pastebėjome, jog išsilygino asmenų srautai, gerokai sumažėjo skundų, mažiau streso darbe patiria ir mūsų įstaigos darbuotojai, kurie iki tol nuolat turėdavo atlaikyti milžinišką psichologinį spaudimą“, – sako Migracijos departamento direktorė Evelina Gudzinskaitė.
Be išankstinės registracijos į klientų aptarnavimo skyrius galės atvykti senatvės pensininkai bei asmenys su negalia – jie bus aptarnaujami be eilės, vos tik atsiras laisvas klientų langelis. Išimtys bus taikomos ir Lietuvos piliečiams, kurie pasą pageidauja užsisakyti ir gauti ypatingos skubos tvarka, tą pačią dieną.
Vizito rezervuoti taip pat nereikės pagaminto dokumento atsiimti atvykstantiems klientams.
Atsisakius Lietuvos piliečių aptarnavimo gyva eile, bus atverti papildomi vizitų rezervacijos langeliai.
„Asmenų aptarnavimas iš anksto rezervavus laiką leis mums kur kas geriau prognozuoti ir valdyti klientų srautus, užtikrinti, kad kiekvienas asmuo paslaugą gaus rezervuotu laiku, o be rezervacijos atėję klientai neturės laukti eilėse keletą valandų. Be to, tokiu būdu normalizuosime Migracijos departamento specialistams tenkantį darbo krūvį“, – sakė E. Gudzinskaitė.
Migracijos departamentas primena, jog vizitai į klientų aptarnavimo skyrius yra rezervuojami migracijos informacinėje sistemoje MIGRIS – portale migracija.lt. Apsilankymo datą bei laiką galima rezervuoti ir paskambinus telefonu +370 707 67 000.
O kaip su diskriminacija ir žmogaus teisėmis? Jei žmogus neturi nei telefono ,nei interneto ? Kiek dar gali tęstis tokie pažeidinėjimai ? Turime dalį gyvenimo Vokietijoje ir dar nebuvo ,kad mums nurodytų tik vieną būdą ( virtualų) tvarkyti dokumentus ar gauti informaciją .Gyvenant Lietuvoje gauname kiekvieną ketvirtį banko popierinę ataskaitą ,laikšku ,visas anketas,kurias pildome ir siunčiame atgal kas metai irgi paštu .Bet visada pasiūloma ( jei norime) tai daryti internetu.LT tiesiog lyderė demonstruodama nepagarbą žmonėms .Dalį žmonių išmesdama į užribį ir sudarydama jiems sunkumų .
Ar tikrai dar yra tokių žmonių, kurie neturi nei telefono, nei interneto? Ar tikrai žmogus turi laiko atėjęs laukti gyvoje eilėje, vietoje to, kad iš anksto užsiregistravęs ateitų savo laiku ir be eilės susitvarkytų reikalus? Tai gal tas žmogus, gyvendamas Vokietijoje (keista, kad be interneto ir telefono), gali sau leisti atvažiuoti į Lietuvą ir laukti, kol praeis savo laiku užsiregistravę ir gal jį priims, likus laisvesnio laiko, o jei ne, leis žmogus sau prabangą laukti atėjęs kitą dieną? Ar tikrai yra žmonių, kurie nori švaistyti savo laiką laukdami eilėje, vietoje to, kad paskambintų ir užsiregistravę ateitų paskirtu laiku? Na Anykščiuose gal tos eilės mažesnės, bet oi kas dedasi didesniuose miestuose… Juk siūlomas palengvinimas. Tai ko reikia pykti? Gal tiesiog paprašykite pagalbos jaunesnių žmonių ir tikrai jie neatsisakys Jums padėti. Ir nebijokite prisipažinti, kad nesiseka su šiuolaikinėmis technologijomis susitvarkyti. Nors telefonu paskambinti tikrai nėra labai sudėtinga.
kodėl taip tankiai t.y.10 metų reikia keisti pasus, negi taip smarkiai pasensti
pensininkui uzsiregistruot ,ar zmogui nedraugaujanciam su internetais ir smartfonais ,juk tokiu tikrai beveik puse yra
persidirbe ,kaip ir banke ,po tris zmones per diena priima ir kavutes varineja
GYVENAM DEBILU VADOVAUJAMOJ SALY ,GANA GAL
Tai kam tada debylui reikalingas pasas?
Kuo labiau skaitmenizuojama, tuo sunkiau žmonėms gauti dokumentą už kurio neturėjimą ar pasibaigusį galiojimą baudžia.