Lietuvos švietimo darbuotojų profesinė sąjunga) penktą savaitę tęsia streiką. Jos atstovai taip pat nesitraukia iš Švietimo ir mokslo ministerijos. Profsąjunga reikalauja penktadaliu didinti mokytojų atlyginimų koeficientus, taip pat didinti nekontaktinių valandų skaičių priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo pedagogams, naikinti pareiginės algos pastoviosios dalies funkcinius intervalus, mažinti klases.
„Anykšta“ pašnekovų teiravosi, kaip jie vertina pedagogų streiką bei klausė, ar streikai, jų manymu, efektyvi priemonė pasiekti savo reikalavimų?
VITA ABRAŠKEVIČIENĖ, Viešintų pagrindinės mokyklos – daugiafunkcio centro direktorė:
– Mokytojų streiką vertinu teigiamai.Gerai, kad mokytojai turi savo poziciją, nelaukdami ir nebijodami eina į priekį, rūpinasi visais pedagogais. Be abejo, per streiką sutrukdomas ugdymo procesas.Galbūt tokios pasirinktos formos ir ne visada tinkamos. Mūsų mokykloje nekilo minčių apie tai, kad reikėtų streikuoti, ar tai, kad streikas yra labai gerai ar labaiblogai. Mes ramiai, tvarkingai dirbame. Ar pati eičiau streikuoti? Reiktų pagalvoti.