Šį rudenį, nuo spalio 7 d., „Swedbank“ pradeda taikyti naujovę – Anykščių mieste esančiame padalinyje bus aptarnaujami tik iš anksto telefonu užsiregistravę klientai. Taip siekiama išvengti eilių ir kiekvienam atvykusiam klientui suteikti daugiau asmeninio dėmesio. Apie pasikeitimus pasakoja „Swedbank“ Anykščių klientų aptarnavimo centro valdytoja Gražina Markevičienė.
Kodėl priėmėte sprendimą banko padalinyje aptarnauti tik iš anksto užsiregistravusius klientus?
Šį darbo modelį taikome kitų miestų padaliniuose jau kurį laiką ir matome, kad jis labai pasiteisino. Pastebėjome, kad mūsų darbuotojai daug efektyviau aptarnauja atvykusius klientus, kai salėje nėra gyvos eilės. Be to, iš anksto žinodami, kokiu tikslu žmogus atvyksta į susitikimą, mūsų darbuotojai turi daugiau laiko pasiruošti konkrečiai konsultacijai ir suteikti klientui daugiau vertės.
Kaip užsiregistruoti konsultacijai?
Klientus kviečiame paskambinti į „Swedbank“ konsultacijų centrą trumpuoju numeriu 1884, paspausti 3 ir susitarti dėl jiems patogiausio susitikimo laiko. Konsultacijai paprastai rekomenduojame registruotis 1–2 darbo dienas iki vizito. Jei yra laisvų vietų, klientus priimame ir tą pačią dieną. Klientų taip pat prašome mums pranešti, jei jų planai pasikeitė ir jie nebegalės atvykti.
Ką pasiūlysite klientams, kurie atvyks į padalinį neužsiregistravę arba negalės laukti?
Kiekvieną atvejį vertinsime individualiai. Jei matysime, kad klausimo negalima išspręsti savarankiškai naudojantis savitarnos įrenginiais, mes mielai aptarnausime tokį klientą ir jam padėsime. Tačiau visų klientų prašome jiems rūpimais klausimais pirmiausiai susisiekti su mūsų konsultacijų centru. Patirtis rodo, kad daug klausimų galima išspręsti nuotoliniu būdu. Pavyzdžiui, norintiems gauti banko mokėjimo kortelę, nereikia eiti į padalinį – ją galite užsisakyti interneto banke, o mes ją atsiųsime paštu. Taip sutaupysite laiko ir pinigų. Kitus klausimus irgi galima išspręsti klientams patogiose vietose, pavyzdžiui, mokesčių įmokas priims mūsų partneriai – didieji prekybos tinklai ir juose esantys „Perlo“ terminalai.
Ar manote, kad klientai pasiruošę tokiam pasikeitimui?
Prieš priimdami sprendimus, mes visuomet labai atidžiai peržiūrime aplinkybes ir įvertiname vietinės bendruomenės pasiruošimą. Jau kurį laiką Anykščių padalinio klientus kvietėme į konsultacijas, kurių metu mūsų darbuotojai juos mokė naudotis „Swedbank“ elektroniniais sprendimais: interneto banku, išmaniąja „Swedbank“ programėle, prisijungimo būdu „Smart ID“. Matome, kad elektroninės banko paslaugos sparčiai populiarėja, klientai vis daugiau klausimų sprendžia savarankiškai, todėl savo resursus kreipiame būtent šių sprendimų tobulinimui ir esame šalia, kad pamokytume žmones jais naudotis. Išmokę daugelį bankinių operacijų atlikti savarankiškai, žmonės iš tikrųjų jaučiasi laisvesni, taupantys savo laiką ir lėšas.
Taip pat norime priminti, kad banko padaliniuose klientų mielai laukiame ir esame pasiruošę padėti, kai iškyla sudėtingesni ar labiau specializuoti klausimai – kai reikia kompetetingo patarimo ar ieškoma geriausių sprendimų būsto įsigijimo, taupymo, investavimo, kaupimo pensijai ir kitais finansų valdymo klausimais.