Tokiu pavadinimu Anykščių koplyčioje – Pasaulio anykštėnų kūrybos centre eksponuojama fotomenininko, žurnalisto, rašytojo Algimanto Žižiūno fotografijų paroda.
Pasak koplyčios vedėjos Jolitos Karalienės, šią fotografijų parodą surengė Lietuvos centrinis valstybės archyvas, kuriame nuo 2009 – ųjų saugomas A. Žižiūno archyvas, jo 80 – ojo gimtadienio (gimė 1940 m. sausio 10 d.) proga:„Po Lietuvą keliavusi paroda pasiekė Anykščius, kur A. Žižiūnas beveik prieš šešis dešimtmečius pradėjo savo, kaip fotomenininko bei žurnalisto, kelią.Koplyčioje paroda ir buvo atidaryta per jo gimtadienį, sausio 10 dieną“.
Kaune gimęs ir augęs A. Žižiūnas fotografuoti pradėjo dar mokyklos suole, intensyviai fotografavo ir mokydamasis Kauno maisto pramonės technikume, kurį baigęs dirbo „Anykščių vyno“ gamykloje. Meniškos prigimties jaunuolio nuotraukos buvo pradėtos spausdinti „Anykštos“ pirmtake – rajono laikraštyje „Kolektyvinis darbas“, kuriame jis dirbo nuo 1965 – ųjų iki 1970 – ųjų fotokorespondentu, literatūriniu darbuotoju. Dirbdamas redakcijoje organizavo pirmąją Anykščių krašto fotomėgėjų parodą, bendradarbiavo respublikinėje spaudoje, dalyvavo respublikiniuose ir tarptautiniuose konkursuose, parodose.
1970 – aisiais A. Žižiūnas išsikėlė į Vilnių, baigė žurnalistikos studijas, dirbo savaitraščiuose „Liaudies sargyboje“, „Kalba Vilnius“, dienraštyje „Komjaunimo tiesa“, žurnale „Mokykla“, bendradarbiavo su Jungtinėse Amerikos Valstijose leidžiamu laikraščiu „Draugas“, o nuotraukas spausdino bene visi tuomet Lietuvoje leidžiami žurnalai. Atsidavęs meninei kūrybai, jis daugiau kaip tris dešimtmečius atkakliai, su užsidegimu, kūrė fotografijų ciklą „Veidai ir mintys“, surengė gausybę šio neįkainojamo ciklo parodų. Meniškus ciklo portretus nuotraukose lydi fotografuotų įžymių žmonių (politikų, rašytojų , muzikų, dailininkų, mokslininkų) mintys, įžvalgos, užrašytos ant nuotraukos portretuose įamžintų žmonių ranka. Kiek kantrybės, atkaklumo reikdavo autoriui, kad su atspausdinta nuotrauka vėl susirastų žmogų, gauti jo ranka parašytą nuoširdų ir prasmingą autografą.
Savo viso gyvenimo kruopštų ir nuoseklų darbą, viso gyvenimo asmeninį fotografijų ir negatyvų archyvą, kurio vertė neįkainojama – apie 1 milijoną negatyvų, dokumentinių ir meninių nuotraukų, tarp kurių ir 1500 „Veidų ir minčių“ nuotraukų kolekcija, A. Žižiūnas padovanojo ir perdavė saugoti Lietuvos centriniam valstybės archyvui.
Paroda „…neišėjusiems sugrįžti…“ tik mažytė dalelytė iš „Veidų ir minčių“ ciklo. Eksponuojamose nuotraukose – Atgimimo metais po daugiau nei prieš keturiasdešimt metų karo išvyti migrantai, vėl sugrįžę į gimtinę koncertuoti, rengti kūrybos vakarus ar tiesiog lankyti giminės tėvynėje. Parodos pristatyme teigiama, kad ši paroda skirta ne tik prisiminti savo valstybės istoriją, tačiau pirmiausia padėkoti šiems išvykusiems, tačiau nepriklausomą valstybę kūrusiems žmonėms.
Paroda veiks iki pirmųjų vasario dienų.
Parodą verta aplankyti.
Vaikystės simbolis…. Kultūringas, pasitempęs. Atrodė, kad anykštėnas. Dauguma gailėjo, kad išvyko iš Anykščių. Atrodė ilgai, kad trūksta jo Anykščiams. Nebėra miestelyje charizmatiškų asmenybių. Tokių paprastų, gražių, savų, nors su jais nei karto ir nekalbejai. Ir patys Anykščiai susmego butaforijoje. Tik upė Šventoji priešeinasi banalybei..