Anykščių savivaldybė praneša, kad bando spręsti ne vieno automobilininko ir ypač ūkininkų kritikuojamą problemą.
Pernai kelyje Troškūnai – Anykščiai, nuo sankryžos į Piktagalį link Anykščių, šalia kelio buvo sukalti atitvarai, įrengtos pėsčiųjų salelės paliekant siaurą pravažiavimą technikai, šalia kelio nutiestas dviračių ir pėsčiųjų takas. Dar įgyvendinant šį projektą žemdirbiai atkreipė dėmesį, kad kelyje, ypač ties salelėmis, neišsiteks žemės ūkio technika. Tačiau perspėjimai liko neišgirsti. Dabar, žemdirbiai, norėdami pasiekti savo dirbamus laukus, yra priversti kaskart daryti 8 kilometrų lanką.
Savivaldybė praneša, kad Anykščių rajono meras Kęstutis Tubis kreipėsi į Lietuvos automobilių direkciją prie Susisiekimo ministerijos prašydamas spręsti šią ypač ūkininkams aktualią problemą. Tačiau savivaldybė iš direkcijos sulaukė atsakymo, jog kelias suprojektuotas pagal reikalavimus, atsižvelgiant į maksimaliai leistinus transporto priemonių matmenis pagal kuriuos maksimalus traktorių plotis yra 2,55 metro. Viršijantys šiuos matmenis automatiškai priskiriami prie didžiagabaričių transporto priemonių, o pagal Kelių eismo taisyklių 211 punktą žemės ūkio technika, viršijanti nustatytus matmenis, be leidimo važiuoti valstybinės reikšmės keliais gali tik tada, kai turi nuvažiuoti iš vieno lauko į kitą.
„Anykštos“ paklaustas apie situaciją, meras K.Tubis patvirtino, kad kreipėsi į direkciją, bet sulaukė neigiamo atsakymo. Meras taip teigė, jog salelės kelyje Troškūnai – Anykščiai ne vienintelės dėl kurių skundžiasi žemdirbiai ir kurias reikia sutvarkyti taip, jog stambi technika galėtų pravažiuoti.
Pasak K.Tubio, nors savivaldybė iš Automobilių kelių direkcijos sulaukė neigiamo atsakymo, jis rankų nuleisti neketina ir ieškos būdų kaip spręsti salelių problemą.
Meras, kalbėdamas su „Anykšta“, taip pat atkreipė dėmesį, jog salelė ties Piktagalio sankryža gali kelti pavojų eismo saugumui, nes ji susiaurina važiuojamąją dalį, o šalia yra autobusų stotelė ir šiokia tokia įkalnė.