Nuo pirmosios ateinančių metų dienos į prekybos tinklo „Maxima“ lojalumo korteles „Ačiū“ nebebus grąžinama dalis nuo alkoholiui išleistos sumos. Perkant visas kitas prekes, išskyrus tabako gaminius, loterijos bilietus bei paslaugas, tinklo parduotuvėse ir toliau į „Ačiū“ korteles sugrįš 1 proc. nuo išleistos sumos, o sukauptas lėšas klientai galės išleisti „Maxima“ parduotuvėse.
„Tokį sprendimą priėmėme kaip atsaką į Vyriausybės, Seimo ir kitų valdžios institucijų raginimus prekybininkams mažinti alkoholio vartojimą šalyje. Vykdant įsipareigojimus Europos Sąjungai, nuo kitų metų kovo bus nuosekliai didinamas akcizas alkoholiui ir tabako gaminiams. Savo ruožtu mes taip pat skatiname atsakingą alkoholio vartojimą, dėl to nusprendėme alkoholio gaminius atsieti nuo savo lojalumo programos „Ačiū“, – sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
Pasak jo, neseniai atsinaujinusia prekybos tinklo lojalumo programa „Ačiū“ siekiama atitikti pirkėjų lūkesčius ir teikti geriausiai jų vartojimo įpročius atitinkančius pasiūlymus. Taip pat tinklas jau kelerius metus skatina savo pirkėjus atkreipti dėmesį ir į sveikesnius maisto produktus ir gaminius, gyventi sveikiau, o nuo kitų metų pradžios – ir saikingiau vartoti alkoholį.
Nuo kitų metų sausio 1 d., kaip ir iki šiol, 1 proc. nuo išleistos sumos į „Ačiū“ korteles negrįš ir už pirktus tabako gaminius, loterijos bilietus bei tinklo parduotuvėse įsigytas paslaugas – sumokėtus komunalinius mokesčius ir kitas paslaugas.
Lietuvoje šiuo metu yra daugiau nei 1,5 mln. aktyvių „Ačiū“ lojalumo kortelių, taigi ją turi ir naudojasi beveik kiekviena šeima. Šiuo metu naująja „Ačiū“ paskyra jau naudojasi daugiau nei 200 tūkst. klientų.
„Maxima“ prekybos tinklui priklauso 234 „Maxima“ parduotuvės Lietuvoje, kasdien jose apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų.