Agentūra „Zenith Optimedia”, priklausanti „Publicis”, sumažino 2015 metų reklamos rinkos augimo prognozę 0,2 iki 4 proc., informuoja „Reuters”.
Pasaulinė reklamos pramonė nebegali remtis besivystančiomis rinkomis ir, prognozuojama, kad Šiaurės Amerikos, Europos ir Japonijos indėlis prie bendro rinkos augimo bus didesnis nei naujesnių rinkų – pirmą kartą nuo 2006 metų. 2016 metais reklamos išlaidos turėtų padidėti maždaug 5 proc., visų pirma dėl būsimų olimpinių žaidynių Brazilijoje ir prezidento rinkimų Jungtinėse Valstijose.
Prognozuojama, kad kitais metais pagal pajamų apimtis mobilioji reklama pirmą kartą pralenks laikraštinę reklamą ir sudarys 12,4 proc. visų reklamos išlaidų (laikraštinė reklama – 11,9 proc.).
Kiek anksčiau apie dideles pajamas iš reklamos, gaunamas vartotojams naudojant savo mobiliąsias programėles, pranešė bendrovė „Facebook”. Kaip praneša socialinis tinklas, per ketvirtį iš mobiliosios reklamos jis jau uždirbo 2,9 mlrd. dolerių.
Frakcijos nesutinka atsisakyti suvenyrų sandėlio Seime, bausti už posėdžių praleidimą
Dauguma Seimo frakcijų nepritaria, kad parlamente būtų panaikintas suvenyrų sandėlis, o parlamentinei veiklai skirtos lėšos politikams būtų mažinamos už praleistus...