Per pustrečių metų valstybės išlaidos viešiesiems ryšiams siekia beveik 50 mln. eurų, skelbia LRT.
Visuomeninio transliuotojo tyrimo medžiaga rodo, kad mokesčių mokėtojų lėšos naudojamos ir asmeninei politikų savireklamai.
Beveik trečdalis minėtos sumos teko keturioms viešųjų ryšių ir žiniasklaidos planavimo agentūroms „VIP Viešosios informacijos partneriai“, „Idea prima“, „Carat“ ir „Integrity PR“ ir vienai žiniasklaidos priemonei – „All Media Lithuania“, žinomai kaip „TV3“.
Per pirmąjį šių metų pusmetį viešųjų ryšių specialistams valstybė išleido apie 13,7 mln. eurų, arba daugiau, nei per visus 2017-uosius. Daugiausia naudojamos Europos Sąjungos lėšos.
Viešųjų pirkimų tarnyba pastebi, kad viešinimo projektų laikas sutampa su rinkiminiu laikotarpiu.
„Nors instrumentas skirtas visai kitiems tikslams, pavyzdžiui, Europos Sąjungos paramos sklaidai. Dažnai politikai tuo naudojasi ir tai pritaiko savo populiarumui didinti arba savo darbams apdainuoti, kad sektųsi kituose rinkimuose“, – portalui lrt.lt teigė tarnybos vadovė Diana Vilytė.
189366 436149I really like your write-up. It is evident that you have a good deal information on this topic. Your points are effectively created and relatable. Thanks for writing engaging and interesting material. 665263