Seime kilus idėjai suteikti transporto lengvatas dar vienai socialinei grupei, Lietuvos savivaldybių asociacija (LSA) pasipiktino, kad valstybė nori savivaldybėms užkrauti dar vieną įpareigojimą, kurio vykdymo ji net nefinansuotų.
Naujausia prievolė, kurią Seimas nori papildomai užkrauti savivaldybėms, – Transporto lengvatų įstatymo papildymo projekto, jei jis būtų įteisintas, vykdymas. Parlamentas linkęs pritarti seimūno Vydo Gedvilo siūlymui 50 proc. nuolaidą vietinio susisiekimo autobusais ir troleibusais taikyti asmenims, kurie dalyvavo likviduojant Černobylio atominės elektrinės avarijos padarinius ir statant Slavutyčo miestą Ukrainoje.
Seime kilus idėjai suteikti transporto lengvatas dar vienai socialinei grupei, Lietuvos savivaldybių asociacija (LSA) pasipiktino, kad valstybė nori savivaldybėms užkrauti dar vieną įpareigojimą, kurio vykdymo ji net nefinansuotų.
Naujausia prievolė, kurią Seimas nori papildomai užkrauti savivaldybėms, – Transporto lengvatų įstatymo papildymo projekto, jei jis būtų įteisintas, vykdymas. Parlamentas linkęs pritarti seimūno Vydo Gedvilo siūlymui 50 proc. nuolaidą vietinio susisiekimo autobusais ir troleibusais taikyti asmenims, kurie dalyvavo likviduojant Černobylio atominės elektrinės avarijos padarinius ir statant Slavutyčo miestą Ukrainoje.
LSA direktoriaus pavaduotojas Rimantas Čapas suinteresuotoms institucijoms išsiuntinėjo raštą, kuriuo primena, kad dar Konstitucinis Teismas yra išaiškinęs: nauji teisės aktai, kuriems įgyvendinti reikalingi pinigai, negali būti priimti, jei tam valstybė neskiria finansavimo.
Pasak R. Čapo, valstybė dažnai primeta naujų įpareigojimų „pamiršdama” skirti papildomą finansavimą, todėl, pavyzdžiui, Vilniaus savivaldybė vežėjams už kompensacijas jau skolinga dešimtis milijonų litų. Į skolas būtų įstumtos ir kitos savivaldybės.
R. Čapo teigimu, vien 2009-2011 metais valstybė tokiu būdu be jokio teisinio pagrindo iš savivaldybių atėmė beveik pusę milijardo litų, todėl šios jau nebežino, kaip išgyventi.