Rimantas SEREIČIKAS, Troškūnų seniūnijos seniūnas: „Tačiau jei gyveni kaime, reikia galvoti. Tai ne miestas, kuriame gatvės valomos nuolatos. Reikia pagalvoti apie tinkamą automobilį.“
Šis seniunas dirbt nenori ar nemoka,kiek mes su juo kariaujam Jam visvien ant žmoniu nusispjaut.Reikia darit Troškuniečiu susirinkima ir balsuot prieš Ji,prašyti kita seniuno kuris atliktu savo darba kaip reikia.Ir butu tvarka
Su tokiu seniūnu tai reikia patylėti buvo žiema tai kaip uzsnigo tai buvo prašyta kad nuvalytu 150m priklausančio seniūnijos kelio o ką atsakė tai galit atsikasti nes yra kas toj vietoj nedirba ir gali atkasti. Už ką tada mokam mokesčius ir visa kita.? Ir kas tokį protinga seniūną išrinko? Nors ir senas bet daug geresnis buvo Jankauskas nors žinojo kas kur gyvena. O čia aiškina kokias mašinas pirkti kad išvažiuoti galėtų. Žmonės gauna mažas pajamas o čia pridurkas seniūnas siūlo achujenus visureigius nusipirkt dėl žiemos tai pačiam duok 600€ ir gyvenk už tiek pažiūrėsime ar pats nusipirkti galėsi mašina. Sėdi šiltoje kėdėje ir loja kaip šuva
jie kaip zirkės prie aruodo -laikosi instinkto ir nesistengia dirbti gerai ar geriau, kad nė vieno galva neišlystu virš to aruodo kraštų kuriame sėdi.
Čia tik patys gyventojai, vadovaudamiesi savivaldos įstaymais ir viešo administravimo įstymo principais gali išreiklauti tai kas jiems priklauso iš valdininkų, neleisdami jiems pravalgyti viso boiudžeto lėšų tik savęs išlaikymui (biudžeto pravalgymui).
Kaimiečiai iško gali nusipirkti automobyli nebent iš depozito. Kaimuose nieko nebėr tik keli ūkininkai ir vyskas rek aparti vysūs kaimūs kam jie rėikalingi.
Nusimeskime kaukes PONAI !!!
Cia kietai proletarine mazurka padave, veikejui dar iki siol nedasuto, kad civilizuotam pasauli, didmiesciuose gyvena pagrinde proletariatas, o kas isgali, kaimo tipo gyvenvietese…
Matyt ko apsirukes mano, kad kokie sostines klubai, trintis, kame net lyties prasmese susipainiojama, tipo tai jegyte :))
gal kaip tik čia žalio avižinio ar rapsinio politikieriaus, sėdinčio partinėje kėdutėje svajonė kaip visaus kaimo sodžius aparti ir paversti vieno stambaus kolūkinio oligarcho valdomis.
Ne veltui ir savivaldybės seiliūnas apie tai per aplinkui užuominas reiškia.
gal kaime ir mokesciu tada moket nereikia? o gal ponas pamirsai kieno keliai yra, ir kokia tvarka turi buti priziurima? ar nera laiko keliams, yra laiko tik vejo jegaines pramusinet svetimose zemese?
gal tavo partiniai valstiečiai ir išsisuka nuo mokesčių, bet kiti žmonės moka visus mokesčius, kurie atitenka į biudžetą tokiems valdininkams išlaikyti, kurie nedirba svo darbo pagal pareigas, o demagogiją skleidžia viso rajono mąstu. Ir tai ne tik Troškūnų seniūnijos vadovo veikimo pavizdys, bet ir kitur, kaimiškose vietovėse įjungta valdininkų sistema ignoruoti į gyventojų poreikius ir privalomas viešasias paslaugas tiek susisiekimo, tiek viešųjų vietų priežiūros, tiek informavimo apie valdžios leidimu daromus pasikeitimus, darančius įtaką gyventojų įprastam gyvenamosios vietos ritmui.
Jeigu dirbi kaimiškų vietovių seniūnijos vadovu, tai reikia ir galvoti ir planuoti ir tartis su rajoną valdančiais politikais taip, kad darbai, kurie priklauso administracinio vieneto vadovui būtų padaryti.
Nulipk nuo komforto kėdės ir padaryk tai kas priklauso pagal pareigas!
O, jeigu to nesugebi, mesk ant stalo pareiškimą ir eik grybų pjauti su savo pasiūlymais mums kokius automobilius turim rinktis gyventys kaime.
Mano nuomone seniūnas tai ne seniūnijos gyventojų autoparko viršinikas, kad patarinėtų kam su kokiu atomobiliu naudotis viešaisiais savivaldybės keliais, už kurių priežiūrą ir eismo saugumo užtikrinimą atsakinga savivaldybės administracija ir tiesiogiai administracinis vienetas-seniūnija. Šios institucijos viešujų paslaugų ir funkcijų valdymas ir užtikrinimas yra tiesioginės seniūno-valstybės tarnautojo funkcijos. Konstauokime faktą, kad Vyriausybė nesuteikė valstybės tarnautojams tokių įgaliojimų, kad jie galėtų nevykdyti vietos savivaldos institucijai priskirtų funkcijų -vietos kelių priežiūros ir susisiekimo užtikrinimo visomis motorinėmis ir ne motorinėmis transporto priemonėmis, atsižvelgiant pagl kelio paskirtį.
Savo nuomonę seniūnas gali teikti tik savivaldybės administracijai dėl jo pavaldume dirbančių darbuotojų aprūpinimo atitinkamais automobiliais, skirtais tarnybinėms funkcijoms vykdyti.
Seniūne geriau dirbk savo darba nes žmoniu atsiliepimai apie tamstos darba pakankamai ne kokie . Pasistenk nors tiek nes sėdi prilipes prie valdiškos kėdės ir atlyginimas iš mokesčiu mokėtoju todėl stenkis dirbt ūkiškai kaip seniūnas ir rūpinkis savo žmonėmis .
Vaikeliuk, ar tu pagalvojai pats kokį darbų turi dirbti? Ar sėdi valdiškoj, už gyvetojų mokesčius nupirktoj mašinoj dėl vadinamos tarybos reikalų ir jau nebesupranti, kad seniūnijos kelias turi būti kaip kelias, o ne tik vieta kur gali išskirtinia pravažiuoti su tokiom kaip valdininko ir diedsnėm mašinom?
Turėk sarmatos šiteip šnekėdamas išsisukinėt nuo savo darbo pareigų nevykdymo.
Babune, tu babune. Nusipirk kabrioletą ir pradėk žiemą skustis, kad vairą užsnigo. Nusipirk dviaukštį autobusą ir važinėk į kolektyvinius sodus, bei skuskis, kad į garažą nelenda.
Kodėl Romos ir Paryžiaus gyventojai žino kokios siauros gatvės ir neperka limuzinų? Kodėl švedas perka tik Volvo arba šiaurės klimatui skirtą automobilį, o ne Ford Fokusą iš Kalifornijos?
O galutinai kvailumą įrodo supratimas, kad geriau pravažiuoti su didele mašina.
Lengva asfaltiniui, iš mokesčių mokėtojų išlaikomam rašinėti. O kiek visureigiai kainuoja? O kokia jų tarša? O kaip su saugumu ant nevalomų apledėjusių kelių, kuriuose net autobusai užklimpsta? Kuri maža gali pasiūlyti pravažumą, saugumą ir ekonomiją/mažą co2 išmetamumą (gi klimato kaita egzistuoja ir ją sukelia individualus transportas, juk taip?), ir dar būtų įperkama? Konkrečiai modelį. Fizikos nuneigti neįmanoma, nebent gyvenat paraleliniame pasaulyje su vienaragiais.
Pažiūrim ką turim skelbimuose. Imkim bent jau Euro5 (kas yra dūmų kalnas) 14 metų senumo visais ratais varomą Volvo, ne dyzelinę, kaip baisiai kenkiančią gamtai, ne iš JAV ar Kanados su nesugedusiu varikliu ir kokią PIGIAUSIĄ randame? Volvo S60 2012 metų su 1,6 varikliuku ir 10 litrų vidutinėm sąnaudom ir 230 000 rida. Kaina 6500. Lavonas. Kas toliau? XC60 2010 metų su 3 litrų varikliu ir tokia pačia 230 000 rida ir taršos mokesčiu virš 300. Kaina 7000. Variantas? Reikia bepročiu būti. Arba putino rusijoje gyventi. O kiek kainuotų iki 10 metų? Pirmas pasitaikęs pavyzdys iš tokių volvų – XC60 2015 metų su 2,5 litro varikliu su 160 000 rida, vidutinėm 9 litrų sąnaudom už kažkokius centus – 12800 eurų. Kuris kaime tik turi. O ir mieste? Tai ką nusišnekat?
Nusimeskime kaukes PONAI !!!
Nieko neismanau apie automobilius, bet gal tik snieguotam periodui pravaziuoti i darbus, tiktu bet kokia sena griuvena. Pigiausia visureigi auto plius radau varoma visais ratais Volkswagen Touareg uz 2500 eur. Bet beveik 20 metu senumo. Ten senu metu nebus prikimstos nereikalingos elektronikos. wolksfagen, vien ziemai gal ir tiktu?
autoplius.lt/skelbimai/volkswagen-touareg-2-5-l-visureigis-krosoveris-2006-dyzelinas-26432600.html
Galima pagalvoti, kad gyveni Švedijoje ir tikiesi 35 – 42 laipsnių šalčio? Pirk normalią Insigniją ar Yeti ir užteks. Nepirk pažeminto BMW, Chrysler 300C ir užteks. Svarbiausiai nusipirk padangas normalias. Aišku, kai pasiima Fiestą už 150 eur, tai padangom išleisti 160 eur – zapodlo
Insigniją??? O bent žinai kiek ji problemų turi, bent girdėjai apie jų legendinius variklius, užkalamus dėl centinės gamintojo paliktos problemos? O apie greičių dėžes ir 4×4 bėdas? Tikrai asfaltinis. Beje, visais varomas Yetis ir nuo kažkur 6000 prasideda. Pati ta kaina kaimiečiui.
Šis seniunas dirbt nenori ar nemoka,kiek mes su juo kariaujam Jam visvien ant žmoniu nusispjaut.Reikia darit Troškuniečiu susirinkima ir balsuot prieš Ji,prašyti kita seniuno kuris atliktu savo darba kaip reikia.Ir butu tvarka
Su tokiu seniūnu tai reikia patylėti buvo žiema tai kaip uzsnigo tai buvo prašyta kad nuvalytu 150m priklausančio seniūnijos kelio o ką atsakė tai galit atsikasti nes yra kas toj vietoj nedirba ir gali atkasti. Už ką tada mokam mokesčius ir visa kita.? Ir kas tokį protinga seniūną išrinko? Nors ir senas bet daug geresnis buvo Jankauskas nors žinojo kas kur gyvena. O čia aiškina kokias mašinas pirkti kad išvažiuoti galėtų. Žmonės gauna mažas pajamas o čia pridurkas seniūnas siūlo achujenus visureigius nusipirkt dėl žiemos tai pačiam duok 600€ ir gyvenk už tiek pažiūrėsime ar pats nusipirkti galėsi mašina. Sėdi šiltoje kėdėje ir loja kaip šuva
kaimui ne visureigiai reikalingi .o gerai savo darba dirbantys vadovai
jie kaip zirkės prie aruodo -laikosi instinkto ir nesistengia dirbti gerai ar geriau, kad nė vieno galva neišlystu virš to aruodo kraštų kuriame sėdi.
Čia tik patys gyventojai, vadovaudamiesi savivaldos įstaymais ir viešo administravimo įstymo principais gali išreiklauti tai kas jiems priklauso iš valdininkų, neleisdami jiems pravalgyti viso boiudžeto lėšų tik savęs išlaikymui (biudžeto pravalgymui).
kaimui ne visureigiai reikalingi , o gerai savo darba dirbantis vadovas
Mana Audi Pasat da niekus neapdejo. Aina kaip perkunu
Kaimiečiai iško gali nusipirkti automobyli nebent iš depozito. Kaimuose nieko nebėr tik keli ūkininkai ir vyskas rek aparti vysūs kaimūs kam jie rėikalingi.
Nusimeskime kaukes
PONAI !!!Cia kietai proletarine mazurka padave, veikejui dar iki siol nedasuto, kad civilizuotam pasauli, didmiesciuose gyvena pagrinde proletariatas, o kas isgali, kaimo tipo gyvenvietese…
Matyt ko apsirukes mano, kad kokie sostines klubai, trintis, kame net lyties prasmese susipainiojama, tipo tai jegyte :))
gal kaip tik čia žalio avižinio ar rapsinio politikieriaus, sėdinčio partinėje kėdutėje svajonė kaip visaus kaimo sodžius aparti ir paversti vieno stambaus kolūkinio oligarcho valdomis.
Ne veltui ir savivaldybės seiliūnas apie tai per aplinkui užuominas reiškia.
gal kaime ir mokesciu tada moket nereikia? o gal ponas pamirsai kieno keliai yra, ir kokia tvarka turi buti priziurima? ar nera laiko keliams, yra laiko tik vejo jegaines pramusinet svetimose zemese?
Vienintelis mokestis kurį moka kaimiečiai – alkoholio akcizo. Kaime vieni pensininkai ir valstiečiai – nei vieni nemoka.
gal tavo partiniai valstiečiai ir išsisuka nuo mokesčių, bet kiti žmonės moka visus mokesčius, kurie atitenka į biudžetą tokiems valdininkams išlaikyti, kurie nedirba svo darbo pagal pareigas, o demagogiją skleidžia viso rajono mąstu. Ir tai ne tik Troškūnų seniūnijos vadovo veikimo pavizdys, bet ir kitur, kaimiškose vietovėse įjungta valdininkų sistema ignoruoti į gyventojų poreikius ir privalomas viešasias paslaugas tiek susisiekimo, tiek viešųjų vietų priežiūros, tiek informavimo apie valdžios leidimu daromus pasikeitimus, darančius įtaką gyventojų įprastam gyvenamosios vietos ritmui.
Pagal braižą primeni debilę ekonomistę. Vietos ritmas – tai naujas žodžių trydos pasiekimas. Skamba geriau, nei kaltinimai statybų skyriui.
Jeigu dirbi kaimiškų vietovių seniūnijos vadovu, tai reikia ir galvoti ir planuoti ir tartis su rajoną valdančiais politikais taip, kad darbai, kurie priklauso administracinio vieneto vadovui būtų padaryti.
Nulipk nuo komforto kėdės ir padaryk tai kas priklauso pagal pareigas!
O, jeigu to nesugebi, mesk ant stalo pareiškimą ir eik grybų pjauti su savo pasiūlymais mums kokius automobilius turim rinktis gyventys kaime.
Kalba primena debilę ekonomiste. Ką nors baisaus apie statybų skyrių nesulosi, kale?
Ech, didelis kiauksėti tarp katinų, bet mažas tarp žmonių. Loji pririštas ant biudžetinio lenciūgo, o įsivaizduoji kiemo valdovą.
Pagalvot neužtenka reik turet o uz jusu mokamus minimumas nenupirksi
Mano nuomone seniūnas tai ne seniūnijos gyventojų autoparko viršinikas, kad patarinėtų kam su kokiu atomobiliu naudotis viešaisiais savivaldybės keliais, už kurių priežiūrą ir eismo saugumo užtikrinimą atsakinga savivaldybės administracija ir tiesiogiai administracinis vienetas-seniūnija. Šios institucijos viešujų paslaugų ir funkcijų valdymas ir užtikrinimas yra tiesioginės seniūno-valstybės tarnautojo funkcijos. Konstauokime faktą, kad Vyriausybė nesuteikė valstybės tarnautojams tokių įgaliojimų, kad jie galėtų nevykdyti vietos savivaldos institucijai priskirtų funkcijų -vietos kelių priežiūros ir susisiekimo užtikrinimo visomis motorinėmis ir ne motorinėmis transporto priemonėmis, atsižvelgiant pagl kelio paskirtį.
Savo nuomonę seniūnas gali teikti tik savivaldybės administracijai dėl jo pavaldume dirbančių darbuotojų aprūpinimo atitinkamais automobiliais, skirtais tarnybinėms funkcijoms vykdyti.
Seniūne geriau dirbk savo darba nes žmoniu atsiliepimai apie tamstos darba pakankamai ne kokie . Pasistenk nors tiek nes sėdi prilipes prie valdiškos kėdės ir atlyginimas iš mokesčiu mokėtoju todėl stenkis dirbt ūkiškai kaip seniūnas ir rūpinkis savo žmonėmis .
Atsiliepimai blogiausi būna jei žmogus dirba ir yra reiklus.
Idiotas, keliai nusivalo, jeigu valysi,bet niekas nevalo nes Europos subyneje sėdi lietuva.
Kas nesėdi subinėje, tas laižo pedoputleriui
Tu putlerio subineje sėdi ir sėďėk.
Vaikeliuk, ar tu pagalvojai pats kokį darbų turi dirbti? Ar sėdi valdiškoj, už gyvetojų mokesčius nupirktoj mašinoj dėl vadinamos tarybos reikalų ir jau nebesupranti, kad seniūnijos kelias turi būti kaip kelias, o ne tik vieta kur gali išskirtinia pravažiuoti su tokiom kaip valdininko ir diedsnėm mašinom?
Turėk sarmatos šiteip šnekėdamas išsisukinėt nuo savo darbo pareigų nevykdymo.
Babune, tu babune. Nusipirk kabrioletą ir pradėk žiemą skustis, kad vairą užsnigo. Nusipirk dviaukštį autobusą ir važinėk į kolektyvinius sodus, bei skuskis, kad į garažą nelenda.
Kodėl Romos ir Paryžiaus gyventojai žino kokios siauros gatvės ir neperka limuzinų? Kodėl švedas perka tik Volvo arba šiaurės klimatui skirtą automobilį, o ne Ford Fokusą iš Kalifornijos?
O galutinai kvailumą įrodo supratimas, kad geriau pravažiuoti su didele mašina.
Lengva asfaltiniui, iš mokesčių mokėtojų išlaikomam rašinėti. O kiek visureigiai kainuoja? O kokia jų tarša? O kaip su saugumu ant nevalomų apledėjusių kelių, kuriuose net autobusai užklimpsta? Kuri maža gali pasiūlyti pravažumą, saugumą ir ekonomiją/mažą co2 išmetamumą (gi klimato kaita egzistuoja ir ją sukelia individualus transportas, juk taip?), ir dar būtų įperkama? Konkrečiai modelį. Fizikos nuneigti neįmanoma, nebent gyvenat paraleliniame pasaulyje su vienaragiais.
Pažiūrim ką turim skelbimuose. Imkim bent jau Euro5 (kas yra dūmų kalnas) 14 metų senumo visais ratais varomą Volvo, ne dyzelinę, kaip baisiai kenkiančią gamtai, ne iš JAV ar Kanados su nesugedusiu varikliu ir kokią PIGIAUSIĄ randame? Volvo S60 2012 metų su 1,6 varikliuku ir 10 litrų vidutinėm sąnaudom ir 230 000 rida. Kaina 6500. Lavonas. Kas toliau? XC60 2010 metų su 3 litrų varikliu ir tokia pačia 230 000 rida ir taršos mokesčiu virš 300. Kaina 7000. Variantas? Reikia bepročiu būti. Arba putino rusijoje gyventi. O kiek kainuotų iki 10 metų? Pirmas pasitaikęs pavyzdys iš tokių volvų – XC60 2015 metų su 2,5 litro varikliu su 160 000 rida, vidutinėm 9 litrų sąnaudom už kažkokius centus – 12800 eurų. Kuris kaime tik turi. O ir mieste? Tai ką nusišnekat?
Nusimeskime kaukes
PONAI !!!Nieko neismanau apie automobilius, bet gal tik snieguotam periodui pravaziuoti i darbus, tiktu bet kokia sena griuvena. Pigiausia visureigi auto plius radau varoma visais ratais Volkswagen Touareg uz 2500 eur. Bet beveik 20 metu senumo. Ten senu metu nebus prikimstos nereikalingos elektronikos. wolksfagen, vien ziemai gal ir tiktu?
autoplius.lt/skelbimai/volkswagen-touareg-2-5-l-visureigis-krosoveris-2006-dyzelinas-26432600.html
Galima pagalvoti, kad gyveni Švedijoje ir tikiesi 35 – 42 laipsnių šalčio? Pirk normalią Insigniją ar Yeti ir užteks. Nepirk pažeminto BMW, Chrysler 300C ir užteks. Svarbiausiai nusipirk padangas normalias. Aišku, kai pasiima Fiestą už 150 eur, tai padangom išleisti 160 eur – zapodlo
Insigniją??? O bent žinai kiek ji problemų turi, bent girdėjai apie jų legendinius variklius, užkalamus dėl centinės gamintojo paliktos problemos? O apie greičių dėžes ir 4×4 bėdas? Tikrai asfaltinis. Beje, visais varomas Yetis ir nuo kažkur 6000 prasideda. Pati ta kaina kaimiečiui.