Viskas čia gerai su meno paroda. Organizatoriai informacijoje įspėja kam yra skirta paroda pagal amžiaus cenzą. Savivaldybės kultūros strategai ir šios srities patarėjai nematė problemos. Savivaldybės etikos sargai nėra gavę jokių signalų dėl galimo rajono politikų netinkamo elgesio, organizuojant šios parodos atsiradimą savivaldybės bibliotekoje. Bibliotekos lankytojai ir Anykščių svečiai kviečiami apsilankyti parodoje.
Niekas negerai, nėra ką kabinti makaronus: jokių strategų kultūros savivaldybėje nėra, yra tik kelios uolios vykdytojos, aklai dengiančios savo poną, o niekas netyrė mero padaryto spaudimo bibliotekai, ją priverčiant priimti amoralią parodą. Gal skverneliniai galėtų to imtis, juk skyrius yra ir kandidatė į merus yra, tad galėtų pasiaiškinti, kodėl meras duoda tokius nurodymus, kurie iš esmės diktatoriški ir prieštarauja demokratinio veikimo pagrindams. O svarbiausia būtų sužinoti, kokie asmeniniai ryšiai sieja merą su tais amoralios parodos rengėjais, kad jis gulasi kryžiumi už juos ir prievartauja įstaigą priimti parodą prie Vaikų skyriaus, kurios ten negali būti jokiomis aplinkybėmis.
Nesuprantu Kutkos, pasakytų visuomenei tiesiai šviesiai, kad meras per savivaldybės klierkus privertė priimti tą velnių festivalio rengėjų brukamą prievarta nuogybių foto parodą. Juk biblioteka čia yra savivaldybės išprievartauta įstaiga. Kam čia tie mekenimai, kad visi nuogi gimstame. Tegu Obelevičius tą pats ir aiškina, kad jam nuogos panos patinka, jei liepė parodą priimti savivaldybės viešojoje įstaigoje.
Ir dar – gal pasakytų Kutka, ar buvęs, bet STT išvestas meras su „didžia” kultūros vedėja, tikėtina, liepė ant bibliotekos pastato šviečiančiom raidėm užrašyti „BIB OIL TEKA”…
Neduok dieve jejgu takia parada but organizuota Svedasu bibliotekoj. Čia meno galerijoj labai daug gražiu paradu būna, ale kai dabar svietas taip zanic nuvejis ir tik daugelis apie kitų galų galvoja, raša, fatigrafuoja, paiša, tai gali ir takiu nagybiu parodyt. Paleps koks direktarius paskabint nagų moterų ar vyrų paveikslus, tai kurgi mūsų materytes dėsis- vykdys palepimu.
Gal meras tegu prisipažįsta, kad jo įsakmiu nurodymu ta sumauta paroda buvo įkišta prievarta į biblioteką, nors Anykščių kultūros taryba pasisakė prie paramos jai skyrimą, o tie, kurie pamatė ją kabinant prie Vaikų skyriaus (beje, sumažinto perpus, kai meras atėmė Tarybos nutarimu bibliotekos patalpas ir ten buvo įkeltas komplektavimas) dar prieš atidarymą, šaukė, kadto šlamšto negalima rodyti iš viso ir dar tokioj vietoj.
Praktiškai turėtų būti keliamas mobingo klausimas, kodėl meras terorizuoja biblioteką ir kišasi į jos veiklą patalpų atimimu (per du kartus jas sumažinant), ir duodmas nurodymus per Kultūros skyrių dėl amoralios parodos surengimo.
tegu meras prie kabineto ar viduje tas šlykščias nuogybes susikabina, jei jau jam tai taip malonu, o ne biblioteką prievartauja. Kur žiūri opozicija – tegu iškelia šį mobingo faktą kaip problemą.
Mano nuomone visus klausimus galima spresti civilizuotai. Yra teisės aktuose patvirtinta tarybos sprendimu savivaldybės Etikos komisija, kuri pagal savo funkcijas ir gali išnagrinėti tai, apie ką čia neoficiali rašote.
t.y.: „8.4. nagrinėja Savivaldybės bendruomenės narių, valstybės institucijų, gyvenamųjų vietovių bendruomenių ar bendruomeninių organizacijų atstovų siūlymus ir pastabas dėl Savivaldybės tarybos narių veiklos skaidrumo.”
Taigi, tereikia oficiali pateikti pastabas.
mano Petriukas irgi sako, kad gražiausia aš jam kai beveik nuoga. Taigi bibliotekos direktorius visiškai teisus ir skatindamas viešą kūno meno pažinimą bibliotekos erdvėse prisideda prie visuomenės kultūrinio švietimo. Čio jo patarėjos ir skyrių vedėjos turėtų taip pat pagalvoti apie gyvo kūno meno pažinimo parodų organizavimą bibliotekoje, kas tikrai turėtų sudominti skaitytojus ir meno gurmanus Anykščiuose.
Viskas čia gerai su meno paroda. Organizatoriai informacijoje įspėja kam yra skirta paroda pagal amžiaus cenzą. Savivaldybės kultūros strategai ir šios srities patarėjai nematė problemos. Savivaldybės etikos sargai nėra gavę jokių signalų dėl galimo rajono politikų netinkamo elgesio, organizuojant šios parodos atsiradimą savivaldybės bibliotekoje. Bibliotekos lankytojai ir Anykščių svečiai kviečiami apsilankyti parodoje.
Niekas negerai, nėra ką kabinti makaronus: jokių strategų kultūros savivaldybėje nėra, yra tik kelios uolios vykdytojos, aklai dengiančios savo poną, o niekas netyrė mero padaryto spaudimo bibliotekai, ją priverčiant priimti amoralią parodą. Gal skverneliniai galėtų to imtis, juk skyrius yra ir kandidatė į merus yra, tad galėtų pasiaiškinti, kodėl meras duoda tokius nurodymus, kurie iš esmės diktatoriški ir prieštarauja demokratinio veikimo pagrindams. O svarbiausia būtų sužinoti, kokie asmeniniai ryšiai sieja merą su tais amoralios parodos rengėjais, kad jis gulasi kryžiumi už juos ir prievartauja įstaigą priimti parodą prie Vaikų skyriaus, kurios ten negali būti jokiomis aplinkybėmis.
ko sedi apsvilkis gali ir nuogas sedet bus tipo ferformensas
Nesuprantu Kutkos, pasakytų visuomenei tiesiai šviesiai, kad meras per savivaldybės klierkus privertė priimti tą velnių festivalio rengėjų brukamą prievarta nuogybių foto parodą. Juk biblioteka čia yra savivaldybės išprievartauta įstaiga. Kam čia tie mekenimai, kad visi nuogi gimstame. Tegu Obelevičius tą pats ir aiškina, kad jam nuogos panos patinka, jei liepė parodą priimti savivaldybės viešojoje įstaigoje.
Ir dar – gal pasakytų Kutka, ar buvęs, bet STT išvestas meras su „didžia” kultūros vedėja, tikėtina, liepė ant bibliotekos pastato šviečiančiom raidėm užrašyti „BIB OIL TEKA”…
Nesvarbu kiek metų amžiaus, jei dar stovi, tai ir tokios parodos su tokiom fotkėm super tinka, bobelkos geriau kirkinasi, ypač jaunos ir svetimos
Neduok dieve jejgu takia parada but organizuota Svedasu bibliotekoj. Čia meno galerijoj labai daug gražiu paradu būna, ale kai dabar svietas taip zanic nuvejis ir tik daugelis apie kitų galų galvoja, raša, fatigrafuoja, paiša, tai gali ir takiu nagybiu parodyt. Paleps koks direktarius paskabint nagų moterų ar vyrų paveikslus, tai kurgi mūsų materytes dėsis- vykdys palepimu.
Kutka bijo tapti antrą kartą atleistam.
Gal meras tegu prisipažįsta, kad jo įsakmiu nurodymu ta sumauta paroda buvo įkišta prievarta į biblioteką, nors Anykščių kultūros taryba pasisakė prie paramos jai skyrimą, o tie, kurie pamatė ją kabinant prie Vaikų skyriaus (beje, sumažinto perpus, kai meras atėmė Tarybos nutarimu bibliotekos patalpas ir ten buvo įkeltas komplektavimas) dar prieš atidarymą, šaukė, kadto šlamšto negalima rodyti iš viso ir dar tokioj vietoj.
Praktiškai turėtų būti keliamas mobingo klausimas, kodėl meras terorizuoja biblioteką ir kišasi į jos veiklą patalpų atimimu (per du kartus jas sumažinant), ir duodmas nurodymus per Kultūros skyrių dėl amoralios parodos surengimo.
tegu meras prie kabineto ar viduje tas šlykščias nuogybes susikabina, jei jau jam tai taip malonu, o ne biblioteką prievartauja. Kur žiūri opozicija – tegu iškelia šį mobingo faktą kaip problemą.
Mano nuomone visus klausimus galima spresti civilizuotai. Yra teisės aktuose patvirtinta tarybos sprendimu savivaldybės Etikos komisija, kuri pagal savo funkcijas ir gali išnagrinėti tai, apie ką čia neoficiali rašote.
t.y.: „8.4. nagrinėja Savivaldybės bendruomenės narių, valstybės institucijų, gyvenamųjų vietovių bendruomenių ar bendruomeninių organizacijų atstovų siūlymus ir pastabas dėl Savivaldybės tarybos narių veiklos skaidrumo.”
Taigi, tereikia oficiali pateikti pastabas.
mano Petriukas irgi sako, kad gražiausia aš jam kai beveik nuoga. Taigi bibliotekos direktorius visiškai teisus ir skatindamas viešą kūno meno pažinimą bibliotekos erdvėse prisideda prie visuomenės kultūrinio švietimo. Čio jo patarėjos ir skyrių vedėjos turėtų taip pat pagalvoti apie gyvo kūno meno pažinimo parodų organizavimą bibliotekoje, kas tikrai turėtų sudominti skaitytojus ir meno gurmanus Anykščiuose.