Apie planuojamus elektros tinklo remonto darbus, dėl kurių laikinai netiekiama elektros energija, AB Rytų skirstomieji tinklai (RST) savo klientus pradėjo informuoti SMS žinutėmis ir elektroniniu paštu. Klientų informavimą SMS žinutėmis bendrovė pradėjo šių metų liepą gyventojams siųsdama pranešimus apie dviejų laiko zonų tarifų sumažinimą. RST – viena pirmųjų komunalines paslaugas teikiančių bendrovių, aktualią informaciją klientams teikianti SMS žinutėmis bei elektroniniais laiškais.
Apie planuojamus elektros tinklo remonto darbus, dėl kurių laikinai netiekiama elektros energija, AB Rytų skirstomieji tinklai (RST) savo klientus pradėjo informuoti SMS žinutėmis ir elektroniniu paštu. Klientų informavimą SMS žinutėmis bendrovė pradėjo šių metų liepą gyventojams siųsdama pranešimus apie dviejų laiko zonų tarifų sumažinimą. RST – viena pirmųjų komunalines paslaugas teikiančių bendrovių, aktualią informaciją klientams teikianti SMS žinutėmis bei elektroniniais laiškais.
„Mūsų klientų nuomonės tyrimas parodė, kad apie būsimus tinklo remonto darbus, elektros tarifų pasikeitimus ir kitą aktualią informaciją gyventojai norėtų gauti jiems patogiausiais komunikacijos būdais. Klientai pageidauja turėti RST informaciją elektroninio pašto dėžutėje kaip priminimą arba išsaugoti ją mobiliojo telefono atmintyje. Įdiegę SMS pranešimų ir elektroninių laiškų siuntimo sistemą, galime operatyviai, tikslingai ir individualiai informuoti savo klientus siųsdami jiems svarbią informaciją”, – sako RST Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vadovė Jurga Railaitė.
Pasak J. Railaitės, elektroninius laiškus arba SMS žinutes nemokamai gali gauti visi bendrovės klientai, kurie yra pateikę savo kontaktinius duomenis. Informacija apie būsimus darbus elektros tinkle, dėl kurių laikinai sustabdomas elektros tiekimas, klientams siunčiama ne vėliau kaip prieš dešimt kalendorinių dienų iki planuojamų remontų pradžios. Ši informacija taip pat skelbiama ir RST tinklalapyje (www.rst.lt), savitarnos svetainėje „Mano elektra” bei regioninėje spaudoje.
RST atstovės teigimu, bendrovės informacijos siuntimo galimybės priklauso ne tik nuo techninių ar organizacinių bendrovės sprendimų, bet ir nuo klientų duomenų bei jų tikslumo. Todėl svarbu, kad klientai, pageidaujantys gauti RST pranešimus individualiai, pateiktų arba patikslintų savo kontaktinę informaciją – telefonų numerius, elektroninio pašto bei gyvenamosios vietos adresus, kitą svarbią informaciją. Šią informaciją RST klientai gali pranešti savitarnos svetainėje „Mano elektra”, kontaktų centrui (1802), elektroniniu paštu (info@rst.lt) arba atvykę į klientų aptarnavimo skyrių.
RST Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vadovė pažymi, kad bendrovė ne tik tobulina ir plečia paslaugų elektroniniais bei telekomunikacijų kanalais apimtis, bet ir skatina klientus aktyviai naudotis šiomis paslaugomis, kurios leidžia sutaupyti jų laiką bei išlaidas. Pasak J. Railaitės, pranešimus apie planuojamus elektros tiekimo sustabdymus konkrečioje vietovėje (pagal miestus ir jų gatves) elektroniniu paštu klientai gali užsisakyti patys, užpildę specialią prašymo formą RST tinklalapyje.
J. Railaitės teigimu, RST šiemet klientams pristatė keletą naudingų naujovių. Viena iš jų – patogesnis būdas užsisakyti ir gauti atsiskaitymo už sunaudotą elektros energiją knygeles. „Užbaigus pildyti atsiskaitymo knygeles gyventojams jau nėra būtina atvykti į klientų aptarnavimo skyrių jų pasikeisti. Dabar atsiskaitymo knygeles klientams siūlome užsisakyti savitarnos svetainėje „Mano elektra”, kontaktų centro telefonu arba elektroniniu paštu. Naujos knygelės gyventojus pasiekia paštu per 7 dienas nuo užsakymo datos. Taigi, gyventojai atsiskaitymo knygeles gali gauti nemokamai neišeidami iš namų”, – sako J. Railaitė. Telekomunikacijų ir elektroniniais kanalais knygeles šiuo metu užsisako jau apie 10 proc. jas naudojančių RST klientų.