Ketvirtadienį, balandžio 11 dieną, Seime laukia balsavimas dėl Kelių transporto kodekso pakeitimo. Pataisas inicijavo Seimo nariai Tomas Tomilinas ir Kasparas Adomaitis. Iniciatoriai tikisi, kad pristačius pataisas ir jų atnešamą naudą gyventojams pataisoms bus pritarta po pateikimo.
Įstatymo pataisomis siekiama atsisakyti perteklinio reguliavimo, kuris numato, kad naujo maršruto trasa negali sutapti su esamų maršrutų trasomis daugiau kaip 50 procentų. Remiantis Lietuvos transporto saugos administracijos duomenimis aiškėja, kad per praėjusius dvejus metus buvo panaikinta kone trečdalis tolimojo susisiekimo maršrutų, jų sumažėjo nuo 320 iki 230, o reisų skaičius krito dar ženkliau – nuo 925 iki 615.
„Visos paslaugos centralizuojamos ir tolsta nuo žmonių gyvenamosios vietos, tačiau galimybė jas pasiekti ir patogiai nuvykti į rajono centrą nėra užtikrinama. Šitas pakeitimas yra nedidelis, tačiau būtinas, tam , kad viešasis transportas galutinai nesunyktų“, – pažymi T. Tomilinas.
Pasak parlamentaro, Seime būtina imtis esminės diskusijos apie viešojo transporto Lietuvoje strategiją, nes susidaro situacija, kai žmonės negali patogiai juo naudotis ir yra priversti įsigyti automobilį, ieškoti pavėžėjo arba prašyti vaikų, draugų ar kaimynų pagalbos.
„Apie viešąjį transportą negalima svarstyti tik „apsimoka ar neapsimoka“ kategorijomis. Tai yra būtina paslauga daugybei gyventojų, ypač vaikams, senjorams, žmonėms, gaunantiems mažesnes pajamas, regionų gyventojams. Viešojo transporto nepatogumas, trūkumas ar neprieinamumas lemia socialinę atskirtį ir ekologinius kaštus. Apie tai būtina kalbėtis iš esmės, nes tyli praėjusi reforma situaciją dar labiau komplikavo“, – sako Seimo narys.
Kokias nesąmones rašinėji apie važiavimą?Gal pats važiuoji į Vilnių ar kitus miestus su savo arkliu(tai tavo reikalas),bet nekalbėk už kitus!Visada būdavo keleivių kad ir į Vilnių per Ukmergę ir iš jo į Anykščius,o kai nuėmė patogius reisus,žmonės turėjo turėjo ieškotis kitų būdų kaip pasiekti sostinę.Nuostolinga ar nenuostolinga-gyvenam ne AKMENS AMŽIUJE…gal ir poliklinika ar ligoninė nuostolinga,bet šios įstaigos reikalingos žmonėms,kaip ir patogus viešasis transportas į kitus miestus.Ačiū T.Tomilinui ir K.Adomaičiui,kad neapleido šios problemos sprendimo.,ėmėsi iniciatyvos.O keleiviui (su arkliuku)patarimas į sostinę eiti pėsčiomis,užsimetus savo apavą ant peties(kaip baudžiavos laikais).
Tik visais būdais, kad tokie kiaulės nepatektų į ES Parlamentą, kad šalyje tokį Gėdą Seime turime visi žinome, bet stenkimės kad nesužinotų apie tokį apsišaukėlį Europoje ! Tai pasaulio kenkėjas !
Sunku suprasti ką tas duos. Jei keleivių nebus, tai keisk ta kodeksą kiek tik nori, vis tiek dykai niekas nevažiuos, o kompensuoti nuostolingų maršrutų nuostolių, valstybė neturi iš ko. Čia tik priešrinkiminis pono seimo nario populizmas.
Anykščiai niekada netaps kurortu, jei nebus dviejų dalykų: aplinkkelio ir susisiekimo su didžiaisiais miestais. Jūs pažiūrėkit, koks susisiekimas su Druskininkais iš Vilniaus ir iš Kauno: kasdien vykdoma 12-13 reisų. O koks susisiekimas su Vilnium ir Kaunu iš Anykščių? Praktiškai nulinis.
Jau su Maisto švaistymo kodeksu ir atidavimu patvarkė aborigenus – valgo aborigenai visi atsipūtę pasibaigusio galiojimo, supelijusį, susmirdusį maistą už tą pačią (’’kosminę’’) kainą…
Dabar bus su keliais tas pats – aborigenams uždės kelių mokestį, o asfaltą iškeis į žvirkelius….
Pats, savaime suprantama bandys prišokti prie didesnio, ES lovio…
Žmonės – ar turite bent kiek savigarbos, kodėl kenkiate patys sau, ir tokias kiaules leidžiate ėsti jūsų gėrį ?