Trečiadienį VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ kvietimu į Panevėžį atvyko inžinierius iš Estijos Timo Klaus. Ekspertas turi įvertinti turimo garvežio techninę būklę ir parengti detalų planą jo atnaujinimui.
„Inžinierius iš Estijos padės mums atlikti senovinio garinio garvežio KP4-708 ekspertizę. Įvertins garvežio techninę būklę, atliks finansinius skaičiavimus ir patars, kur galėtume įsigyti trūkstamų dalių“, – sakė VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius Dr. Darius Liutikas.
Siaurojo geležinkelio garvežys KP4-708 ilgą laiką stovėjo įmonės „Panevėžio cukrus“ teritorijoje. Šis garvežys yra Aukštaitijos istorijos dalis. Tokie garvežiai kursavo Lietuvoje praėjusio šimtmečio pradžioje. Garvežiai dominavo nuo XIX a. vid. iki XX a. vidurio, o vėliau juos pakeitė dyzeliniai ir elektriniai lokomotyvai.
Panevėžyje pirmieji tokio tipo garvežiai pradėjo kursuoti 1899 metų rudenį. Atidarymo metu siaurojo geležinkelio linija turėjo 2 depus – 12 vietų Švenčionyse ir 2 vietų Panevėžyje, 15 garvežių, 112 krovininių, 58 įvairaus tipo keleivinius, 6 pašto vagonus ir 154 krovinines platformas.
VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius tikisi, kad jau kitais metais visuomenei bus pristatytas atkurtas senovinis garvežys, kuris išvyks į pirmąją savo kelionę.
„Tikimės, kad istorinio garvežio atkūrimas duos papildomą impulsą Aukštaitijos siaurajam geležinkeliui ir suteiks dar daugiau teigiamų emocijų Siauruko keleiviams“, – sako Dr. Darius Liutikas.
VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ informacija
882125 667078Ive just been talking to Sean Gallagher about his upcoming Instant Income Cash Machine course, and hes been kind enough to fill me in on several details regarding his upcoming course. 261976
ekspertas brangesnis uz garvezi
Visos dalys yra nesunkiai pagaminamos, jei turima smegenų