Kalitos kalno slidinėjimo trasa šį sezoną be pertraukos veikė beveik tris mėnesius. Apie slidinėjimą kalbėjomės su kalnų slidinėjimo centro vadovu Liudviku Aviete.
Kalitos kalno slidinėjimo trasa šį sezoną be pertraukos veikė beveik tris mėnesius. Apie slidinėjimą kalbėjomės su kalnų slidinėjimo centro vadovu Liudviku Aviete.
-Kada šį sezoną pradėjo veikti slidinėjimo trasa?
-Gruodžio 18-ąją. Nuo to laiko tik dvi dienas neveikė vienas keltuvas. Gaila, kad prognozės liūdnos – ateinantį savaitgalį turėtų lyti, o oras sušilti iki +8 laipsnių. Tad sezonas baigsis.
-Lankytojų srautas šį sezoną buvo rekordinis?
-Pajamos – rekordinės. Bet lankytojų bumo nebuvo, srautas pasiskirstė tolygiai. Vakar prie keltuvų reikėjo laukti minutes, o praėjusiame sezone ir pusvalandį žmonės prastovėdavo. Slidininkų srauto indikatorius – automobiliai. Jeigu automobilių eilė nenusidriekė iki „Norfos”, reiškia trasos perkrovimo nėra.
-Jeigu dar kelios tokios geros žiemos, galbūt, Kalitos trasa taptų patraukli ir privatiems investuotojams?
-Gyventi galime, sąnaudos pasidengia esant tokioms gamtinėms sąlygoms. O investicijų atsipirkimas yra ilgalaikis dalykas. Lyginant su kitais Lietuvos centrais, mes esame giriami, tačiau su latviais konkuruoti negalime. Panevežiečiai važiuoja į Latviją. Slidininkams reikia trasų įvairovės, Latvijoje ji yra.
-Rogučių trasą žiemą paleisdavote?
-Taip. Rogutės veikė ir šaltuoju metu, jos žiemą davė apie 20 tūkst. litų pajamų.