Penktadienį Anykščių A. Baranausko ir A. Vienuolio – Žukausko memorialiniame muziejuje diskusija „Kultūrinis turizmas Anykščiuose nuo A. Vienuolio iki šios dienos“ pradėtas renginių ciklas, skirtas A. Vienuolio – Žukausko 130 – osioms gimimo metinėms paminėti. Renginyje dalyvavo viešnia iš Kauno – 2011 m. sėkmingiausiai turizmą Lietuvoje populiarinusios kelionių organizatoriaus „Mūsų odisėja” vadovė dr. Regina Navickienė.
Penktadienį Anykščių A. Baranausko ir A. Vienuolio – Žukausko memorialiniame muziejuje diskusija „Kultūrinis turizmas Anykščiuose nuo A. Vienuolio iki šios dienos“ pradėtas renginių ciklas, skirtas A. Vienuolio – Žukausko 130 – osioms gimimo metinėms paminėti. Renginyje dalyvavo viešnia iš Kauno – 2011 m. sėkmingiausiai turizmą Lietuvoje populiarinusios kelionių organizatoriaus „Mūsų odisėja” vadovė dr. Regina Navickienė.
Muziejaus direktoriaus Antano Verbicko paklausta, ką mano apie miesto prieigose esančią atvažiuojančius sveikinančią reklamą, viešnia sakė: „Žiemos metu ši reklama gal ir tinka, tačiau vasarai reikėtų kitokių spalvų. Vos pažiūrėjus į ją atrodo, jog atvažiavai į miestą, kuriame, šalta, tuščia, o visi jo gyventojai – tikintys. Reklamos specialistai sako, jog efektyviausios tos reklamos, kuriose yra judesys emocija. Pavyzdžiui, A. Vienuolio – Žukausko namą reklamuojantis plakatas. Galima nufotografuoti pastatą, kažką užrašyti ir jau bus reklama, tačiau žmonėms ji nebus įdomi, netrauks jų dėmesio. galimas ir kitas variantas – į pastatą ranka rodantis besišypsantis vaikas, atrodo , tai – tik smulkmena, bet rezultatas jau bus visai kitoks”.
Įvaizdžio kūrėjai ir reklamos specialistai teigia, jog efektyviausia mėlyname fone oranžinėmis raidėmis pateikta informacija. Žmogaus smegenų centruose toks vaizdas išlieka ilgiausiai.