Anykščių menų inkubatorius-menų studija šiemetinę Kalėdinę mugę pavadino inovatyviai – „Kalėdos 360°“. Jos šūkis ir žinutė buvo „sukimės aplink savo ašį ir patirkime džiaugsmą visais 360 laipsnių!“
Organizatorių skaičiavimais, mugėje apsilankė daugiau nei 600 lankytojų, o dalyvių buvo daugiau nei pernai – 70. Norinčiųjų dalyvauti registraciją teko pristabdyti, nes visi būtų netilpę dviejose Menų inkubatoriaus salėse ir dirbtuvėse. Kaip ir kiekvienais metais, pirmiausia menų inkubatoriuje buvo pristatomi jame įsikūrusių kūrėjų bei amatininkų darbai. Mugėje buvo prekiaujama originaliais autoriniais darbais, meno kūriniais, savos kūrybos, rankų darbo gaminiais. Vyko šventinės kūrybinės atvirukų ir knygų skirtukų su antspaudais dirbtuvės, buvo degustuojami skanėstai ir kalėdinis desertinis karštas „Vorutos“ vynas.
„Mus džiugino, kad šiemet pritraukėme ir naujų lankytojų, nematytų veidų iš kitų miestų“, – džiaugėsi mugės organizatoriai Lina ir Irmantas Rimkai.
Šiemet įvyko naujo stambaus žaidėjo premjera – akcinė bendrovė „Anykščių vynas“ pasisiūlė dalyvauti su savo stendu ir vesti nealkoholinio karšto vyno degustacijas.
Jiems ypač gerai pasiteisino kalėdinė prekyba vynu, nes jau po pietų jie neturėjo ko parduoti – baigėsi atsivežtos 8,5 proc. stiprumo vyšnių ir juodųjų serbentų karšto vyno gėrimo atsargos.
„Iš dalies gal dėl to, kad jie savo gaminius pardavinėjo specialia, 20 procentais mažesne kaina nei miesto parduotuvėse“, – svarstė Lina Rimkienė.
Muge labai džiaugėsi ir buvo laiminga menų inkubatoriaus rezidentė keramikė Ramunė Pranckevičiūtė. Ji pardavė net tuos savo keramikinius gaminius, kurių nesitikėjo parduoti, o buvo pasistačiusi tik stendui papuošti.
„Kita menų inkubatoriaus rezidentė Rasa Strumilienė praktiškai per visą mugę net nebuvo prisėdusi, taip gerai pirko jos spalvotas ir įdomių formų žvakes“, – taip kai kurių mugės dalyvių sėkmę apibūdino mugės organizatoriai.
Tačiau naujienų portalui anyksta.lt po renginio paskelbus mugės nuotraukas, dalis komentatorių piktinosi, kad apie šią mugę trūko informacijos.
O kitas komentatorius rašė, kad rankdarbiais norėtų prekiauti ne vieną dieną, o visą mėnesį: „Kultūros centras, menų inkubatorius, didžiulės mokyklos, turgus, visokie muziejai, o anykštėnai neturi vietos, kur galėtų už labai simbolinę kainą prekiauti savo rankdarbiais nors vieną kartą per mėnesį. Savivaldybės ponams tai nerūpi, nes jie užsiėmę lėšų įsisavinimais, reklaminiais filmukais, kvepalais, proginiais furšetais ir tuščiažodžiavimu apie rūpinimąsi anykštėnų poreikiais.“