
Iš kur atsiranda talentai amžina tėvelių ir pedagogų diskusijų tema. Tėveliai ieško priežasčių mokykloje: jei vaikas negabus – kaltina mokytojus, o jei gabus, laiko šeimos nuopelnu.
O mokytojai dažniausiai priežasčių siūlo ieškoti šeimoje.
,,Anykšta“ nuomonės, kodėl vieni mokytojai išugdo daug gerų mokinių, o kiti išleidžia vidutinybes, paklausė abiejų suinteresuotų gabia jaunąja karta pusių.
Daiva INDRIŪNIENĖ, užauginusi du talentingus vaikus – dukra Guoda Indriūnaitė , pianistė, Glazgo karališkosios muzikos ir teatro akademijos studentė, sūnus Vainius šiemet klubo ,,Tamsta“ rinkimuose pripažintas geriausiu Lietuvos gitaristu:
Nenuneigsi, kad reikia turėti įgimtų savybių. Talentas muzikai, dailei dažniausiai perduodamas iš kartos į kartą. Kad ir Milda Daunoraitė, mergaitės, kurių giminėje yra daug muzikantų. Mano tėvas, senelis, nors nepažino muzikos rašto, bet taip pat grojo, o ir aš pati esu muzikos mokytoja.
Antra – šeima turi pastebėti vaiko gabumus ir jį nukreipti į tinkamą mokyklą. O tada įsijungia mokytojas, kurio pareiga sudominti mokinį, palaikyti, skatinti stengtis, mokyti nuosekliai dirbti. Vaikų gabumai dažniausiai pasireiškia anksti, tačiau penkerių ar šešerių metų vaikas dar nėra pakankamai sąmoningas, kad pats norėtų sunkiai ir daug dirbti, kad išlavintų įgimtus gabumus.
Visos mamos patvirtins, kad trikampis: vaikas – šeima – mokytojas, turi dirbti kryptingai ir drauge, kad būtų rezultatas.
566869 697592Some really fascinating info , nicely written and loosely user genial . 522762