Ugniagesiai pastebėjo, o statistika patvirtina šiuos įtarimus, kad šiemet padaugėjo automobilių gaisrų. Taigi šiais metais įregistruoti 449 lengvųjų automobilių ir 37 krovininių automobilių gaisrų, kuriuos gesino mūsų ugniagesiai. Pernai per tą laikotarpį užfiksuota 381 lengvųjų automobilių ir 22 sunkvežimių gaisrai.
Ugniagesiai pastebėjo, o statistika patvirtina šiuos įtarimus, kad šiemet padaugėjo automobilių gaisrų. Taigi šiais metais įregistruoti 449 lengvųjų automobilių ir 37 krovininių automobilių gaisrų, kuriuos gesino mūsų ugniagesiai. Pernai per tą laikotarpį užfiksuota 381 lengvųjų automobilių ir 22 sunkvežimių gaisrai.
Šiemet šiuose gaisruose buvo traumuota 10 žmonių. Pernai per tą patį laikotarpį žuvo 2 gyventojai ir 5 apdegė. Taip pat šiais metais šiuose gaisruose ugnis sunaikino 112 ir apgadino 358 lengvuosius automobilius. Krovininių automobilių šiemet nuo ugnies nukentėjo žymiai mažiau: 4 sudegė nepataisomai, o 33 – buvo apgadinti.
Dažniausia automobilių gaisrų priežastis yra netvarkinga transporto priemonės elektros įranga arba jos gedimas. Dėl to šiemet jau kilo 228 automobilių gaisrai. 56 gaisrai kilo dėl transporto priemonės kuro tiekimo sistemos gedimo, 12 – dėl dujų įrangos gedimo, 10 – dėl neatsargaus žmonių elgesio, 70 kartų automobiliai buvo padegti tyčia, o 67 gaisrų priežastys dar tiriamos.
Norint išvengti automobilio gaisro, patariama vairuotojams, ypač važinėjantiems nenaujais automobiliais, nuolat patikrinti mašinos elektros įrangą ir jos laidų būklę. Seni laidai, nuolat veikiami oro permainų, trūkinėja, o į juose atsirandančius plyšius patenka drėgmė ir purvas, pažeidžiama jų izoliacija. Sumažėjus varžai laidai pradeda kaisti ir dažnai užsidega.
Dega elektros laidai labai greitai. Ugnis netrunka pasiekti variklį, ant kurio dažniausiai būna įvairių tepalų, benzino ir purvo apnašų. Ir tada liepsna pliūpteli su nauja jėga.
Taigi vairuotojai, kurie nori išvengti to pliūpsnio ir didesnio gaisro, turėtų ir dažniau plauti ar bent valyti savo mašinos variklį bei stebėti, kad ant jo nesusidarytų greitai užsidegančių apnašų. Ugnis nevaleikas ir apsileidėlius baudžia dažniau.
Rūpestingas automobilio vairuotojas neretai žvilgtelės ir į degalų tiekimo sistemą, ypač į gumines žarneles, jų jungtis, karbiuratorių tarpines. Ugniai užteks įsiplieksti, jei tik keli benzino lašai pateks ant ypač įkaitusio variklio kolektoriaus.
Beįsiplieskiančią ugnį automobilio variklio skyriuje ar kitoje vietoje gali padėti užgesinti mašinoje laikomas gesintuvas. Tačiau reikia, kad jis veiktų ir būtų lengvai pasiekiamas. Rūpestingas vairuotojas dar pasirūpins, kad mašinoje būtų ir ugniai atspari medžiaga – stiklo audinys, nedidelis kastuvėlis. Šios priemonės irgi pravers nelaimės atveju.