„Swedbank“ Utenos klientų aptarnavimo centrui vadovavusi Orinta Meškauskienė perkelta dirbti į Vilnių.
„Swedbank” Utenos klientų aptarnavimo centrui vadovavusi Orinta Meškauskienė perkelta dirbti į Vilnių.
Swedbank” Rytų filialo valdytojo Ramūno Klyvio duomenimis, nuo 2011 sausio 19 d. Orinta Meškauskienė vadovauja „Swedbank” Rytų Lietuvos filialo Katedros klientų aptarnavimo centrui Vilniuje. „Vertindami jos aukštą kompetenciją, asmenines savybes bei ilgametę patirtį vadovaujant banko klientų aptarnavimo centrams, pakvietėme Orintą vadovauti vienam svarbiausių padalinių Vilniuje”, – teigė R. Klyvis.
Anykščių klientų aptarnavimo centro vadove Orinta dirbo nuo 2002 metų gruodžio iki 2009 metų rugsėjo. Vėliau Orinta tęsė darbą Utenos klientų aptarnavimo centro valdytojos pareigose. Anykščių klientų aptarnavimo centrui jau beveik pusantrų metų sėkmingai vadovauja Orintos patirtį perėmusi Eglė Bogužienė.
Nuo 2011 sausio 21 d. Utenos klientų aptarnavimo centrui vadovauja Rimantas Autukas. Daugiau nei 7 pastaruosius metus Rimantas vadovavo Ukmergės klientų aptarnavimo centrui. Tai aukštos kompetencijos, atsakingas ir ilgus metus sėkmingai besidarbuojantis banke vadovas.